MASKARADA

caly swiat to scena
a ludzie na nim to tylko aktorzy
kazdy z nich wchodzi na scene i znika
a kiedy jest na niej gra rozne role

WILLIAM SHAKESPEARE
("Jak wam sie podoba" 1598-1600

poniedziałek, 1 listopada 2010

WSPOMNIENIA -WSZYSTKO CO NAM ZOSTAJE......

Dzisiaj dzien wspomnien. Niestety ja moge tylko wspomniec moich bliskich i tych co odeszli.Jestem od nich 2500tys.kilometrow. Zapalic swieczke w moim oknie i pomyslec .Mama moja odeszla kilkanascie lat temu ,i tesc kochany dziadek takze . Ciezko pisze sie te slowa, wciaz ze lzami w oczch .Nigdy tez nieznalam moich dziadkow,tyle co o nich wiem to z opowiadan rodzicow ,coc i wujkow. Rodzina moich rodzicow byla liczna mama miala 4 siostry a moj tata mial 4 braci i 2 siostry. Niestety zostalo juz ich tylko kilkoro. I tak bym chciala dzisiaj posiedziec z ojcem w domu powspominac ,tata tak potrafi opowiadac rozne historie ,skakac z temetu na temat jakby sie czytalo opowiesc historyczna.t
rodzina mojego taty .moj dziadek ,babcia ,wujkowie i ciocie.tata moj to ten sredni z lewej strony blondynek
zostalo z niej juz tylko 4osoby. wujek najstarszy na zdjeciu -student z prawej strony ,najstarsza siostra za rodzicami ta mala na kolanach  i moj tato.


Tak w sumie to chyba jest nie? Przezyl wojne jako dziecko i z cala rodzina zostal wypedzony z domu na wygnanie takzwana- kongresowke, gdzie umarl jego ojciec. Straszne to. Notabene niedlugo wyjdzie ksiazka ,ktora napisal moj wujek o tych czasach.Eh ciezko na duszy .Mam nadzieje ze kiedys moja Majutka bedzie miala co wspominac o babci . Mam w planach duzo jej opowiedziec o Polsce o rodzinie tak generalnie o wszystkiom skad pochodzi jej mama ,babcia,dziadek ciocia i wujek.
poscik dzisiaj krotki wybiore sie z Mikisem na cemntarz ,gdzie sa groby polakow.postawic swieczke .

ps dzisiaj rozwiazanie candy ale jutro napisze co i jak.
podrawiam

2 komentarze:

  1. HALINKO DOBRZE,ŻE MAMY WSPOMNIENIA.ONE POZOSTAJĄ ZAWSZE BEZ WAD.I TAK POWINNO BYĆ.PODOBNO PAMIĘĆ LUDZKA JEST WYBIÓRCZA I PRZECHOWUJE WIĘCEJ DOBRYCH WSPOMNIEŃ NIŻ ZŁYCH.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny wpis i zdjecie. Wiem o czym piszesz, bo sama nie jeden raz posluchalabym opowiesci dziadkow. Wazne sa wspomnienia, ktore zyja w nas i ich przekazanie dalej. POzdrawiam serdecznie i dziekuje za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń