MASKARADA

caly swiat to scena
a ludzie na nim to tylko aktorzy
kazdy z nich wchodzi na scene i znika
a kiedy jest na niej gra rozne role

WILLIAM SHAKESPEARE
("Jak wam sie podoba" 1598-1600

środa, 19 października 2011

GDZIE JEST MOJE SZCZESCIE - czyli co sie czai w pokoju

Mialam robic przeobrazenie kuchni ale wyszlo zupelnie inaczej. pomalowalam szafke do sypialni co stanela u mego boku ;)




.doszylam reszte poduszek na lozko -inspiracje z tej strony .niebede juz przynudzac o prasowaniu choc powiem tylko slowko -wyciagnelam moje serwetki i wymaglowalam wreszcie jak trzeba.


 taka  bylam zajeta ze niezauwazylam ze mi sie kolezanka zagubila.Moj towarzysz nakochanszy. Zimno bylo w pokoju bo drzwi otwarte na ogrodek wiec, pomyslalam ze siedzi na podworku ale po ogladzinach stwierdzilam ze niema jej. Szukam i szukam ,wolam i wolam no psa mi normalnie wcielo. Dzwonie do synusia -widziales psa?-a on beszczelniaie   smieje sie jak Pawlak do Kargula- a co zginal -a taki hamerykanski byl haha.Nie ma co gadac z lysem ,choc czasem pozycza  psa szczegolnie jak chce poswirowac z dziewczyna w parku  No aleja szukam psa i szukam z lezka w oku- gdzies sie zapodziala az wreszcie znalazam .









TO BYLA ZDRADA NA CALEJ LINI. moje szczescie mnie olalo i poszlo sie polozyc do lozka jak krolewna- NA MIKISOWEJ PODUSZCE. . a juz myslalam ze mi psa wcielo a tu prosze ksiezniczka ,tatusiowa coreczka. 


sypialnia prawie na ukonczeniu .czeka mnie duzy projekt -przeobrazenie szafy z kompletnego "£$R%%^ na szafe w stylu francuskim -oczywiscie malwana na bialo
pozdrawiam majowababcia

10 komentarzy:

  1. To ci psa numer zrobiła ale nie dziwię się, w tak ładnych piernatach....
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  2. Sypialnia i łoże iście królewskie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Halinko - psicę masz piękną to co ty chcesz, żeby na jakimś kocyku spała????
    No jak można psu nie dogodzić :))))
    Te kolory jej pasują. A w ogóle to ślicznie tu urządziłaś, bardzo piękna sypialnia. Zazdroszczę!

    Wspaniała ta poducha w serducha :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Halinko.. mnie w zeszlym tygodniu tak moja piska przestraszyla, myslalam ze na zawal zejde. Przepadla jak kamien w wode... przeszukalam caly dom, wszystkie pokoje a po suni ani sladu... i nie zakrecila mi sie tylko lezka w oku, zaczelam beczec, zlapalam za tel i do malza do pracy dzwonie zrozpaczona " NIE MA PSA W DOMU !!!!" ... ten w samochod i do domu, psa szukac razem ze mna... Pomyslalam ze rano jak syn czy maz wychodzili, to ona jakos niezauwazona wymknela sie... i poszla w swiat. Dom przeszukalam ale cos mnie jeszcze 'tknelo' zeby w pralni sprawdzic, bo tam nie zagladalam.... otwieram drzwi i wyskakuje moja pisiunia, szczesliwa bo uwolniona :) Kto ja tam zamknal ? Maz oczywiscie.. ale wybaczylam mu, nie wiedzial nawet ze ona tam weszla kiedy byl wrzucic brudy do kosza. To nie sa byle jakie psy Halinko, i one musza spac jak krolowe.. to im pasuje, moja tez tak robi :) Kochana i sliczna ta Twoja ksiezniczka :)

    Pozdrowka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Sunia arystokratka to i łoże odpowiednie mieć musi:)
    Śliczną masz sypialnię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarujaca jest Twoja sypialnia !
    Ja tez uwielbiam bialy kolor...a piesek jest poprostu slodki ! Ja mam dwa kotki, i czasem tak mi sie schowaja,ze nie moge ich znalezc i tez zawsze sie martwie,ze mi zaginely...
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj :-) Jaką masz piękną, romantyczną sypialnię.
    A twój psiaczek to moja ulubienica :-) Śliczne to jak maskotka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna sypialnia. sliczny piesek..i cudnie pisane posty,,zawsze tu lubie zagladnac by poczytac jak swojsko i po normalnemu piszesz o zwyklach ludzkich sprawach.Pozdrawiam milo :=)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne gniazdko uwiłaś Halinko, sypialnia bardzo przytulna, szafka ślicznie wyszła a podusie cudne...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam yorka jest kochany nade wszystko:))

    OdpowiedzUsuń