MASKARADA

caly swiat to scena
a ludzie na nim to tylko aktorzy
kazdy z nich wchodzi na scene i znika
a kiedy jest na niej gra rozne role

WILLIAM SHAKESPEARE
("Jak wam sie podoba" 1598-1600

czwartek, 13 października 2011

PIERWSZE KOTY NA PLOTY- czyli jestem w akcji chalupa

tak mnie jakos natklo na rewolucje w domu . Wczoraj po pracy wpadlam do ukochanego smieciowego i odrazu zawiesilam oko na walizce .

juz ja widze w bialym kolorze .Za rogiem stala szafka wprost wymarzona do mojej sypialni. Polazilam jeszcze troche poszperalam i wygrzebalam rameczki do zdjec .Wlasnie sie maluja. a potem to juz poszlo z kopyta wzielo mnie na przerobki domowe .Sterta materialow lezy i czeka na dzis ,jak wroce z pracy szyje caly dzien poduchy i robie makeover mojej sofie. A co tam- jedna poducha juz gotowa .maszyna super.




Dzisiaj w telegrafczym skrocie bo za 15 minut musze byc w pracy.
a jeszcze wspomne o moim czarowaniu w ogrodzie .Widzial ktos moi panstwo. Babacia HAlynka czaruje i czaruje ..........



10 komentarzy:

  1. Ulala, zapowiada się wspaniała rewolucja! Pikowanki piękne! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna pasiflora :) Szkoda ,że kwitnie tylko jeden dzień . A na podusi od razu bym się położyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czary działają, jak tu nie wierzyć,
    a poduchy, oj oj, cymesik, a szperanie widzę owocne było
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszka jest rewelacyjna!!! Czy to Ty sama te [pikowania takie wymyślne wyczarowałaś ????
    Pasiflora cudna, moja też ostatnio kwitła, ale ona w domku rośnie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. no moje drogie wrocilam z roboty.i zebyscie widziala ze to ta praca mie tak nakreca. pracuje w starym angielskim domu, cuda cudenska w srodku. niebieska porcelana,mnostwo staroci,cuda .najbardziej podobaja m sie nocniki sa fantastyczne. co do paiflory u nie juz kwitnie drugi tydzien,a pikowaiki kiedys mnie zafasynowaly z pewnej stony jak ktos potrzeuje to podam

    OdpowiedzUsuń
  6. Och ta poduszka bardzo Mi się podoba ...ale z moim talentem krawieckim . To nawet nie śmiem prosić o adres tej strony...Pozdrawiam Dorcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poducha piękna, zazdroszczę umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Haluniu...ależ ja dzisiaj u Ciebie zabalowałam....i hektolitry kawy wypiłam... Tyle wspaniałości się naoglądałam, że mi dech zaparło:) Piękne poduszki, a walizka....w sam raz na wyjazd do nas, na babskie spotkanie wiosną:))) Szykuj się koniecznie!!! Kwiaty zaczarowałaś przepiękne, czy to doniczkowe czy takie bezpośrednio z ziemi? Rewelacyjne zdjęcia z ogrodowego gotowania, a kapelusik cud-miód!!!! Pozdrawiam Cię kochana bardzo serdecznie i buziak!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. super..dobrze ,ze praca cie nakręca tak pozytywnie..:) Zmiany zawsze wskazane:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcę taką walizkę....i też ją widzę w bieli....

    OdpowiedzUsuń