MASKARADA

caly swiat to scena
a ludzie na nim to tylko aktorzy
kazdy z nich wchodzi na scene i znika
a kiedy jest na niej gra rozne role

WILLIAM SHAKESPEARE
("Jak wam sie podoba" 1598-1600

poniedziałek, 24 grudnia 2012

DZIS WIGILIA -NAJPIEKNIEJSZY DZIEN W ROKU-DZIEN NADZIEJI NALEPSZE JUTRO




Dzisiaj taki piekny dzien w roku . 
Gwiazdor przychodzil juz od tygodnia i przynosil prezenty . 



Mayka bardzo chce podziekowac Gwiazdorowi Ance-Kakance za tak piekny prezent
.i ja sie dolaczam rowniez . Dziekuje Aniu ze sprawilas radosc mojej ksiezniczce,

i jeszcze szczegolne podziekowania  dla mojego dobrego ducha - Kasi -konkaty,ktora jest ze mna kazdego dnia a w ten szczegolny dzien bedzie na pierwszym miejscu . 
Dziekuje ci Kasiula a te dary z serca . oplatek na wigilijnym stole od ciebie to bedzie tak jak ty bys sie nim dzielia ze mna i cala moja rodzina.
pozdrawiam i zycze wszystkim 
zyczliwosci ,milosci i spokoju  a przede wszystkim 
CUDNYM SWIAT.

13 komentarzy:

  1. Dla Ciebie i bliskich Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia.
    Niech spełnią się wszystkie Wasze marzenia :)
    Szczęśliwego Nowego

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałych świąt
    ech
    wzruszyłam się....

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnych, zdrowych, radosnych Swiąt Bożego Narodzenia
    spędzonych w serdecznym gronie rodzinnym
    oraz wszelkiej pomyślności w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie i Twoim najbliższym - Zdrowych, Spokojnych i Pięknych Świąt Bożego Narodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niechaj Betlejemskiej stajenki gwiazdka
    Rozjaśni pokoje Waszego gniazdka I szczęściem rozjaśni cały mrok
    A z dróg życia usunie wszelki smutek, zło.Życzy Dorcia..

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie, że Maya się cieszy. Cudnie, że Ty jesteś zadowolona. Po prostu cudnie! I niech jutro będzie lepsze, jeszcze lepsze - dla nas wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  7. Staropolskim obyczajem, gdy w Wigilię gwiazda wstaje, Nowy Rok zaś cyfrę zmienia, wszyscy wszystkim ślą życzenia. Przy tej pięknej sposobności i ja życzę Ci radości, aby Tobie się darzyło, z roku na rok lepiej było.
    pozdrawiam skimmia

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia,
    niech spełnią się wszystkie Wasze marzenia.
    Oby troski życia zaginęły w mroku,
    a radość i szczęście były w Nowym Roku :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt dla Ciebie i całej rodzinki, dopiero dzisiaj ale czasu brakło...pozdrawiam Halinko...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, wszystkiego pięknego,
    niech moc narodzonego Jezuska będzie z Tobą i całą rodzinką cały czas...

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja też dopiero mam chwilkę wolną, więc skoro Święta trwają jeszcze życzę, by były cały rok. Z podarkami, z uśmiechem, z miłością, a Majeczce tak samo w ekran buziaka daję - moja ty kruszynko kochana!

    OdpowiedzUsuń