MASKARADA

caly swiat to scena
a ludzie na nim to tylko aktorzy
kazdy z nich wchodzi na scene i znika
a kiedy jest na niej gra rozne role

WILLIAM SHAKESPEARE
("Jak wam sie podoba" 1598-1600

poniedziałek, 9 sierpnia 2010

JAK NIE UROK TO S....................KA

Pierwsze krzeslo zrobione decuapge .
tak wygladala Maya prawie 4 lata temu dzisiaj ma urodzinki 100 majutka od babci.
No i wzielo mnie zycie na wkurzanie.Padl mi drugi laptop ,gdzie przechowuje zdjecia i inne moje przydasie. Ah ma czlowiek to szczescie nie? Na ten ktory teraz uzywam nie moge zaladowac kodaka bo stacja dyskow niedziala.cholerka mnie tra
fia.A wczoraj bylismy z Mikisem w pieknym miasteczku kolo Gloucester.narobilam pare zdjec i dupsko nie moge wrzucic na kompa. Ez zycie. Wczoraj rano bylismy z Mikisem w parku z nasza mala dziubaska Sisi( Mikis sie zakochal niemozbnie hahhahahaha) i jak wrocilicmy pomyslalo nam sie zeby gdzies pojechac przed siebie.Mi sie umyslilo morze ale Mikis mial inne plany ,czyli zalapal mojego starociowgo bakcylahahahahaha.Pojechalismy pochodzic po starych sklepach i spotkalo nas rozczarowanie.W niedziele w Anglii w malych miastczkach sklepy sa pozamykane o czym oczywiscie widzilismy al e zupelnie wyszlo mi to z glowy.No ale chociaz wycieczke mielismy.Ale Mikis nie dal za wygrana i pojechalismy na carboot w naszym miescie.Coprawada juz prawie na koniec ale bylo jeszcze wciaz duzo ludzi z majadanem i bylo w czym wybierac.Nasza mala ksiazniczka byla zmeczona niestety ma chorobe lokomocyjna z takim pieskiem trudno podrozowac niestety.Dalam jej aviomarin ale nic nie pomoglo. Szkoda mi pieska bo meczyl sie. Pochodzilimy troche miedzy straganami i Sisi zastrajkowala,bo jej za cieplo i bolal brzuszek zapawne.Polozyla sie w cieniu i caluj psa w tylek -dalej nie idzie.I moj kochany Mikis ktory tak niechcial pieska wzial na raczki kruszynke i nosil przez cala droge.Az mi sie chicialo smiac,bo lapal spojrzenia mlodych dziwewczym ktorym si e piesk podobal. Hahhahah dumny tatus ktory przedtem musial byl lekko podkrecony zeby zgodzil sie na pieska.Poszperalismy troche na straganach ,bylo pare rzeczy ktore nas interesowaly ale ceny to niewiem skad ci ludzie wymyslaja .Jedna babeczka chciala za malusenki komplecik taki tyci z niebieskimi motywami jak lubie 75 funtow,zeby to jeszcze bylo tego duzo to moglabym sie zastanowic ale to tylko 4 sztuki. W glowach sie niektorym poprzewracalo niestety. Za to Mikis kupil mi piekny swiecznik na zlotej nozce ze szklanym kloszem.  Naprawde piekny .Wczoraj mial swoja premiere poniewaz odwiedzli nas znajomi i siedzielismy na ogrodku a robilo sie ciemno to zapalilam swieczke w swieczniku .Piekny blask oswietlal nam stolik i tworzyl klimat.No i jeszcze podalam strudel ktory sama upieklam ,kawusie w moich pieknych filizaneczkach z rozami ,po szklaneczce whisky z lodem i limonka-no po prostu raj.A wracajac do znalezisk carbootowych to nic naprawde wiecej godnego uwagi nie bylo .Mikis dokupil mi jeszcze Stara lampe naftowa pasuje do staroci w salonie.Oh jak mnie wkurza ze niemoge wrzucic zdjec jak to pieknie wyglada i razem sie komponuje. Maja ma dzisiaj urodzinki 4latka  jest juz duza panienka i za miesiac pojdzie do szkoly ale jeszcze jest czas na zabawe.Babacia pomyslala i kupila do ogrodu stokrote ,ktora sie podlacza do weza i wtedy pryska woda na wszustkie strony.Mam nadzieje ze bedzie cieplo to bedziemy szalec w ogrodzie jak tylko przyjdzie .Jutro ma byc impreza u nas w domu.Patrycja zaprosila gosci i bedzie urzadzac urodzinki ma byc tort przekaski i goscie.I my tylko sie zastanawiamy dlaczego u nas w  domu????? Ma przciez swoje piekne mieszkanie ktorego naprawde jej zazdrosze a najbardziej ogrodu.Jak bym miala taki ogrod to bym wcale z niego niewychodzila.I tak dalej idac tropem doszlismy do tego ze chce pokazac nasz starociowy domek gdzie czuje sie jak w bajce.Pachnie lawnda i rozami .wszedzie serduszka ,bibelociki i inne duperelki. Podejrzewam ze chce pokazac nasz dom i obalic mit polaka biedaka mieszkajacego w norce w 20 chlopa. Nistety nie moge wrzucic nowych zdjec narazie to wrzuce stare.Ikony ktore kiedys zrobilam i krzeslo z ktorego jestem naprawde dumna.Ijak znajde pare fajnych rzeczy z moich robotek to tez wrzuce zeby ten moj post niebyl taki goly.
pozdrawiam majowa babciaxxxxxxx.
<><>
<>
<><>
Ikony wykonane technika decupage ,ale robione tak po mojemu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz