MASKARADA

caly swiat to scena
a ludzie na nim to tylko aktorzy
kazdy z nich wchodzi na scene i znika
a kiedy jest na niej gra rozne role

WILLIAM SHAKESPEARE
("Jak wam sie podoba" 1598-1600

środa, 18 maja 2011

UWAGA WAZNE!!!!!!!!!!!!!!!

DZIEWCZYNY SPRAWDZCIE SWOJE KOMPUTERY .moj bidul po awarii bloggera ciagle sie wylaczal ,nie moglam skapowac co sie dzieje.Az dzisiaj oswiecila mnie jedna taka ;)))))))))))))))) Aniol zwana .hahha .przeskanowalam moj laptop i sie okazalo ze zawirusowany .Juz jest ok ale lepiej sprawdzic ku przestodze.
jakis paracetamol na wirusa zadac komputerkowi i potem sie matrwic co sie dzieje.
PS.ZMAGANIA Z DIETA - NA KUCHENNYM blogu jak komus sie by chcialo zagladac .fajne przydasie domowe
pozdrawiam majowababcia Halynka

6 komentarzy:

  1. Ja mam zainstalowaną Pandę , skanuje i sprawdza ewentualne zagrożenia , tak,że jest ok., ale dzięki za ostrzeżenie .
    Dobry pomysł z tym papierem do smażenia jajek bo do niektórych patelek podczas smażenia bez tłuszczu jaja przywierają .
    W diecie białkowej najgorsze są te dni bez warzyw , jak dla mnie .
    Powodzenia Ci życzę -Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  2. yrsa ja bym mogla wogole bez warzyw .caly dzien chodze i pochlaniam jakies nabialki. akurat dlamnie ta dieta super.tylko ciekawe co powie moj lekarz ,bo mialam dzisiaj tel ze mam sie szybko zglosic

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem Twoim nowym gosciem , musze przyznac,ze spodobalo mi sie u Ciebie, bede wpadac czesciej.
    tez staram sie byc na diecie bialkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, też przeskanowałam komputer (właściwie córka to zrobiła) i na szczęście żadnych niepożądanych gości nie było. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Halinko , mam nadzieje,że wszystko dobrze ?
    Chciałam Ci napisać ,że wypróbowałam smażenie jajek na papierze do pieczenia i wyszło super , dzięki za pomysł.
    Na diecie białkowej spadło mi ciśnienie , wcześniej było wysokie teraz tylko jak się wkurzę .Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Halino9 czy to naprawde takie piekne rzeczy robi pani siostra ? anti danka

    OdpowiedzUsuń